TERAPIA ZAJĘCIOWA
W bieżącym okresie sprawozdawczym zrealizowano 9 godzin zajęć. Zajęcia odbywały się zgodnie z harmonogramem. Ze względu na duże zainteresowanie zajęciami uczniów podzielono na 2 grupy.
W trakcie zajęć prowadzono:
- stymulację polisensoryczną na bazie jesiennego krajobrazu z wykorzystaniem żywiołu powietrza,
- prowadzono ćwiczenia z wykorzystaniem metody Dennisona,
- prowadzono zajęcia z wykorzystaniem elementów metody Weroniki Sherborne,
- uczniowie wykonywali prace plastyczne z wykorzystaniem Metody Dobrego Startu,
- uczniowie uczestniczyli w masażach metodą Shantali.
POWRÓT
W bieżącym okresie sprawozdawczym zrealizowano 9 godzin zajęć. Zajęcia odbywały się zgodnie z harmonogramem. Ze względu na duże zainteresowanie zajęciami uczniów podzielono na 2 grupy.
W trakcie zajęć prowadzono:
- stymulację polisensoryczną na bazie jesiennego krajobrazu z wykorzystaniem żywiołu powietrza,
- prowadzono ćwiczenia z wykorzystaniem metody Dennisona,
- prowadzono zajęcia z wykorzystaniem elementów metody Weroniki Sherborne,
- uczniowie wykonywali prace plastyczne z wykorzystaniem Metody Dobrego Startu,
- uczniowie uczestniczyli w masażach metodą Shantali.
